16 March 2014

MH370 mungkin dirampas

WASHINGTON 15 Mac - Dua sumber kerajaan Amerika Syarikat (AS) mendakwa, misteri kehilangan pesawat MH370 mungkin ada kaitan dengan ‘kegiatan rampasan’.

Mail Online melaporkan, bukti utama yang mengaitkan teori itu adalah ‘campur tangan manusia’ yang menyebabkan isyarat transponder pesawat itu berhenti beberapa minit sebelum sistem mesej dimatikan.

Menurut Utusan Malaysia, Selain itu sumber berkenaan yang enggan mendedahkan nama berkata, beberapa teori lain masih diambil kira dalam siasatan termasuk kemungkinan pesawat itu terbang pada ketinggian 45,000 kaki sehingga menyebabkan krew dan penumpang penerbangan itu pengsan secara tiba-tiba...Baca lagi

Sinar Harian juga melaorkan, DCA tidak tolak MH370 mungkin dirampas
Jabatan Penerbangan Awam (DCA) tidak menolak kemungkinan pesawat Malaysia Airlines (MAS) penerbangan MH370 ke Beijing yang dilaporkan hilang dari radar sejak Sabtu lalu, dirampas.

Namun, menurut Ketua Pengarahnya, Datuk Azharuddin Abdul Rahman, pihaknya memerlukan bukti kukuh bagi mengesan apa yang berlaku ke atas MH370 itu..Baca juga

juga di laporkan di blog-blog, False Flage, tapi kenapa MH370 menjadi sasaran? ini menimbulkan persoalan dibenak fikiran kita yang  jahil ini...Klik disini untuk membaca dengan lebih lanjut.

dan banyak lagi cerita-cerita yang dikaitan dengan misteri kehilangan MH370 ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...