22 December 2013

Najib Tun Razak

KUALA LUMPUR - "Saya pergi Bangladesh untuk ucap tahniah kepada 40,000 pengundi di sana." Gurau Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ketika berucap di Perhimpunan Agung Tahunan MCA ke-60, semalam.

Beliau menyentuh soal dakwaan pembangkang yang menuduh BN membawa masuk 40,000 pengundi Bangladesh ketika PRU13 lalu.

"Saya pergi ke Bangladesh untuk mengesahkan perkara itu.

"Saya minta Presiden Bangladesh kumpulkan rakyatnya di stadium sebab saya nak ucapkan tahniah pada 40,000 pengundi itu," katanya yang disambut sorakan perwakilan.

Najib turut melahirkan rasa kecewa apabila dakwaan pembangkang itu membuatkan rakyat percaya.

"Saya tak faham bagaimana rakyat kita boleh percaya dengan penipuan pembangkang itu.

"Apa kena dengan rakyat Malaysia sekarang ini?," katanya.

Sebelum ini, Perdana Menteri Bangladesh, Sheikh Hasina menafikan pembabitan rakyatnya dalam proses demokrasi di Malaysia.

SUMBER

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...